Statistika ja uuringud
Hädaabinumber 112 2023. aastal:
- 2023. aastal helistati hädaabiliinile 1 156 528 korral (2022. aastal 1 171 822, st langus 1%) ning abiandev ressurss saadeti välja 387 973 korral (2022. aastal 422 003, st langus 8%)
- 92% kõnedest vastati 10 sekundi jooksul, keskmine ooteaeg helistajale oli 6,6 sekundit
- Kõige enam tehti kiirabi väljakutseid (60%)
Riigiinfo telefon 1247 2023. aastal:
- 2023. aastal helistati riigiinfo telefonile 222 793 korral (2022. aastal 264 046 korral)
- Keskmiselt oli ühes ööpäevas 610 kõnet
- Vastati 961 kriisiinfo teenuse kirjale ning peeti 1626 Bürokrati vestlust
- 95% kõnedest vastati 10 sekundi jooksul
Elanikkonna rahulolu uuringud:
2024. aasta uuring
2022. aasta uuring
2021. aasta uuring
2020. aasta uuring
2019. aasta uuring
2018. aasta uuring
2017. aasta uuring
Uurimistööde läbiviimist korraldab Häirekeskuse uurimistööde läbiviimise kord. Kui on soov teha uurimistööd, siis tuleb täita taotlusvorm ja saata see aadressile ....