Arendused
eCall
eCall on teavitussüsteem, mis edastab Häirekeskusele sõidukist hädaabiteate. Tänu sellele saab liiklusõnnetuse korral abi välja saata ka siis, kui kannatanud ei ole võimelised ise hädaabikõnet tegema. Süsteemi eesmärk on parandada ohutust ja vähendada surmajuhtumeid, vigastusi või varalist kahju liiklusõnnetuse korral. Automaatse hädaabikutse süsteem toimib kõikjal Euroopas.
eCalli hädaabiteade saadetakse kas automaatselt või manuaalselt. Automaatselt aktiveerub seade näiteks liiklusõnnetuse korral, kuid seda saab teha ka nupuvajutusega. Süsteemi käivitudes tehakse hädaabikõne autost Häirekeskusesse. Päästekorraldaja näeb miinimumteavet auto kohta ja kaardil auto asukohta. Isegi, kui inimesed on liiklusõnnetuse tagajärjel kõnevõimetud, saab selle info põhjal abi teele saata.
Häirekeskus saab automaatseid hädaabiteateid vastu võtta alates 1. oktoobrist 2017. Autotootjatel on kohustus paigaldada nõuetele vastav automaatse hädaabiteate süsteemi seade uutele sõiduautodele ja kaubikutele, mis on Euroopa Liidus müügil alates 31. märtsist 2018.